Daj się wyrolować

Rozciąganie i rolowanie to dwa kluczowe elementy które przyczyniają się do  szybszej regeneracji organizmu. Proste a zarazem skuteczne ćwiczenia sprawiają że jesteśmy w stanie w dość krótkim czasie podjąć kolejne wyzwania, zwiększyć obciążenie treningowe i wejść na wyższy poziom.

Dziś chciałbym się z wami podzielić ćwiczeniami które stosuję od dłuższego czasu i które to przynoszą świetne efekty.

  1. Rolowanie mięśni łydki. 

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń wykonywane przy użyciu rolera. Świetne rozluźnia spięte i zmęczone łydki po ciężkich sesjach treningowych. 

2. Rolowanie rozcięgna podeszwowego – w skrócie stopy. 

Cały dzień na nogach, do tego trening biegowy potrafi dobrze zmęczyć nasze stopy. Świetne ćwiczenie do które potrzebna jest twarda piłka – cały ciężar operami na piłce i wykonujemy delikatne ruchy – przód – tył. 

3. Rolowanie mięśnia gruszkowatego – pośladka. 

Ćwiczenie które przynosi świetne efekty – szczególnie po mocnych treningach biegowych. Tutaj idealnie pasuje twarz piłka którą umieszczamy pod pośladkiem (każdy pośladek rolujemy osobno). Jeżeli rolujemy „lewy” to prawa noga zostaje na ziemi a lewą opieramy na kolanie i wykonujemy delikatne ruchy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s