„Górskie” bieganie po Sopocie

Zawsze jak „gdzieś” wyjeżdżam (prywatnie lub służbowo) zabieram ze sobą buty i ubrania do biegania bo przecież trenować trzeba 🙂 a biegać można zawsze i wszędzie. Sopot nadmorski kurort ma dobrze rozbudowany ciąg pieszo-rowerowy i biegać możemy od Gdańska po Gdynię w zróżnicowanym terenie (płaskie/górskie odcinki) o różnorodnej nawierzchni (twarda, piaszczysta, leśna), co daje nam możliwość wykonania wielu typów treningów – nawet trening crossowy.

Idealnym miejscem do tego typu treningu jest odcinek od Sopotu przez Orłowo do Kępy Redłowskiej, pełen podbiegów i zbiegów a także wspaniałych widoków. Większość trasy przebiega przez las, co sprawiania że czujemy się jak byśmy trenowali w górach. Śmiało możemy wykonać treningi na dystansie 10 – 15 km i łatwo wprowadzić nasz organizm na wyższe strefy tętna.

https://www.relive.cc/view/e1323863063

https://www.relive.cc/view/e1324934252

Biegając rano możemy trening zakończyć na Sopockim molo które (oprócz weekendów) jest dostępne za free do godziny 8 rano i tam się porozciągać 🙂

Dla osób które chciały by wykonać trening szybkościowy na płaskim terenie polecam odcinek od Sopotu w kierunku Gdańska. Ścieżka wzdłuż plaży o twardej nawierzchni (kostka), w większości zacieniona przez rosnąca drzewa jest idealna do tego typu treningu. Oczywiście ten odcinek jest bardziej uczęszczany i spotkamy tam wiele osób trenujących.

Pomimo że nie lubię takich miejsc ze względu na dużą liczbę ludzi to w maju i o 6 rano jest całkiem przyjemnie 🙂 Zdecydowanie polecam jako miejsce do treningu 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s