Koktajl owocowy – szybkie 2-gie śniadanie

IMG_20190325_162825.jpg

Co zjeść na drugie śniadanie?? Najłatwiej przygotować kanapkę ale czy na pewno ??     Ile pieczywa? Z czym przygotować kanapakę? itd.

Problem drugiego śniadania skończył się z dniem gdy kupiłem urządzenie do przygotowywania koktajli. Ta forma posiłku w moim przypadku sprawdza się idelanie. Przygotowanie koktajlu zajmuje 2-3 minuty. Możemy zabrać go ze sobą wszędzie i szybko spożyć.

Moja propozycja to koktajl bananowy z masłem orzechowym.

Składniki:

  • 2 x banan
  • 1 x łyżka masła orzechowego
  • ok 400ml kefiru

Wszystkie składniki wrzucamy do urządzenia i miksujemy. Po kilku sekundach otrzymujemy posiłek bogaty w węglowodany, białko i tłuszcze. Wszystko zdrowe i pyszne 🙂

Banany możemy zastąpić każdym innym owocem lub dodać np  truskawki, maliny, borówki.

Czasem dodaje do koktajlu płatki jaglane lub ryżowe by zwiększyść ilość węglowodanów w posiłku.

IMG_20190325_163419

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s